Subject: Registrerimine Dredger
From: Andrei Mordan <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Mon, 16 Jun 2025 12:14:35 +0300

Eesti Transpordiamed.

Lugupeetud juhataja.

Käesoleva kirjaga palun Teie abi mitteiseliikuva veesõiduki
(süvenduslaeva) registreerimise
ja sertifitseerimise ettevalmistamisel ning selle hilisemal
sertifitseerimisel.

Minu klient soovib saada "süvendaja" registreerimis- ja
sertifitseerimisdokumente. Kuna ametistruktuur on muutunud ja Veeteede Amet
(kellega oli varasema koostöö kogemus) enam ei eksisteeri, ning arvestades
muutunud nõudeid, palun märkige, millise klassifikatsiooniühingu eeskirjade
kohaselt on vaja esitada sertifitseerimiseks vajalikud dokumendid. Samuti
palun Teil soovitada, kellega Teie osakonnast saaksin ühendust pidada
täiendavate arutelude või selgituste saamiseks ning võimalike tehniliste
küsimuste lahendamiseks.

Kirjale on lisatud süvenduslaeva lühike tehniline kirjeldus; süvenduslaeva
üldine paigutusjoonis ja süvenduslaeva testvideo. (Dokumendid on
väljastatud kolmes keeles (eesti, inglise ja vene)).

OÜ «AMDES»

Registrkood: 12090304

Juht: Andrei Mordan.

Republic of Estonia

Transport Administration

Dear Manager

With this letter, I ask for your help in preparation for registration and
certification of a non-self-propelled watercraft "dredger" and for its
subsequent certification.

My client wishes to obtain registration and certification documents on the
"dredger". Since the structure of the department has changed, and
since the *Estonian
Maritime Administration* */ **Veeteede Amet* (with which there was
experience of previous joint work) no longer exists, and taking into
account the changed requirements, please indicate, according to the rules
of which classification society it is necessary to provide the documents
required for certification. Also, I'm asking you to suggest with whom from
your department I could maintain contact for any additional discussion or
clarification and for solving the potentially arising technical issues.

In addition to the letter, please find attached a short technical
description of the "dredger" vessel; the "Dredger" general arrangement
drawing and "Dredger" test video. (documents issued in three languages
(Estonian, English and Russian)).

OÜ «AMDES»

Reg. №: 12090304

Head: Andrei Mordan.

Департамент транспорта Эстонии.

Уважаемый менеджер.

Настоящим письмом, прошу вашей помощи в подготовке к регистрации и
сертификации несамоходного плавсредства (дреджер) и последующей
сертификации.

Мой клиент желает получить регистрационные и сертификационные документы на
«дреджер». Так как изменилась структура департамента, а «департамент водных
путей» с которым имелся опыт совместной работы, уже не существует, и с
учетом изменившихся требований, прошу указать, в соответствии с правилами
какого классификационного общества необходимо предоставлять требуемые для
сертификации, документы. Так же прошу подсказать, с кем из вашего
департамента можно поддерживать контакт, для уточнений и решения
технических вопросов.

Дополнительно к письму высылаю кратное техническое описание «дреджера»;
чертеж общего расположения «дреджера» и видеоролик испытания «дреджера».
(документы выпущены на трех языках (Эстонском, Английском и Русском).

OÜ «AMDES»

Reg. №: 12090304

Руководитель: Андрей Мордань.